vart tar du vägen

helllööö bloggen !! vi hade lite brottom igår så hann inte slänga in nått inlägg :) men nu är ja här o ska snart käka med familia japp vi va i blacka igår haah ao mer behöver man väl la in säga slagga hos nattis också jao slänger in ett inlägg senare orkar it nu ikväll kör vi på brudar lite krök hos mig o syrran ikväll har ju liksom fyllt år """ :)
xxxx nathalie
ikväll ska ja ..
cassandras outfit igår - svarta jeans från hm halsduk bikbok tröja (linne) hm
min outfit - svarta jeans från cubus emoskor skopunkten tröja gina tricot



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: tusen tack för er röst på mig i LG-tävlingen ! Jag uppskattar det otroligt mycket & tack för att ni gillar hur jag sjunger, det värmer verkligen =)



Är allt bra med er idag ? Har ni en bra helg ?

2011-09-24 @ 16:59:43
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!