tjena oompa här! :D

hejsa cassandra " oompa " här ;D fick mig ett snyggt smeknam i skolan pågrund av att jag är så kort :D men me jag tycker det är lite roligt ändå :p ao fredag imorrn då :D fan veckorna går fort nu när man går i skolan  :D får se vad som händer i helgen , en NH tränare kom igår och tränade markövningar med mig och calle :d rätt roligt , men lite knepigt så kattis snakka om att kanske åka med honom till stall lilla flättna och träna lite ridning oxå :D alla ryttare behöver träning spelar ingen roll hur länge du har ridit eller så xd, kommer nya grejjer hela tiden :D och jag tycker om att lära mig något nytt med min häst :D så får man bättre kommunikation osv :D a idag har jag bara varit i skolan och inte gjort så speciellt mycket :P så somnade när jag kom hem .. inte bra.. :P haha a men så nu ligger jag bara i min säng och väntar på bättre tider :D men ska kolla film nu xd, hörs pusshej <3
xoxo cassandra
det är så jag lever mitt liv brudar weed och vitt vin!


en bild från typ i början av sommarlovet hos robin :D
miss those days :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!