drop it low!

hej, måndag nu då, ny vecka , haha a helgen va iaf grym tycker jag! fredagen va nog bäst från min sida :P men a då va i blacka och drack lite, lördag så va vi i kimstad och drack ännu en gång, lördagen blev nog lite för mycket för min del. så att sluta dricka har inte gått, men nu ska jag fan försöka men alla är så himla tråkiga på helger om det inte är alkohol inblandat. man vet inte vad man ska göra och så.. men a helgen som kommer ska jag inte dricka! får la se om det går :P men a xd, nu sitter jag hemma helt ensam, eftersom att jag precis flyttat hem igen och allt gick så fort så har jag inte börjat skolan här i norrköping än, men ska nog gå IV på stil och trend trorja om det går :P jag vill det iaf xd, annars har jag ingen aning :P men a idag vet jag inte alls vad som händer syrran min är ju sjuk så det blir väll bara att va hemma eller något! förresten såg den dära ; waters for elephants eller va den heter , jag tyckte den va asgrym! den rekommenderas, lite sorglig och så, men jävligt bra, den handlar om cirkus på 1930 talet, om kärlek och sånt, grym film iaf. och om ni vet några bra filmer så skriv en kommentar och tipsa mig om filmer, för jag vill se lite nya :P. så skriv vad den heter och lite om vad den handlar om! :D och den som tipsar om bästa filmen så länkar jag din blogg här! så glöm inte skriva vad bloggen heter! nu ska jag hoppa in i ett bad, uppdaterar senare! :)



xoxo cassandra

i'm sexy and i know it!


jag för ett bra tag sen! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!