Tjolahoppsan!!

Hejsan har varit något grymt dålig på att blogga senaste tiden men à vi har flyttat och massa sånt så har varken haft tid eller lust att blogga :p förutom flytten så har vi typ vart ute i blacks som vanligt och softar!! :) jag sov hos min barndomsvän Angelina i gusum från igår till idag :) vi har väll inte gjort så mycket pratat om allt från himmel och jord har ju inte träffats på 5 månaden så a hade rätt mycket att prata om :) imorrn ska jag till min moster och skriva cv och söka jobb !!! Så himla skönt att tjäna lite egna pengar :) à nu ska jag se efterlystes familjen mysigt:) pusshej


xoxo cassandra

Jag kommer älska dig tills mitt sista andetag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!